Tuesday 5 June 2012

Finally a new post!

So I finally have time to post a couple of cards again! I've been so busy at work lately, I haven't had time to make cards or even update my blog! But today I have a day off so I thought I would make the most of it and post the cards I have made that I haven't had time to post yet. 
The only card making related thing I've been doing is installing the Silhouette Studio on to my new laptop and setting it all up so I'm now ready to start making cards again! 
I have also decided to write my blog in norwegian as well as english, for my friends and family back home :)


Endelig har jeg hatt tid til å legge ut nye poster på bloggen! Jeg har hatt det så travelt på jobb i det siste at jeg ikke har hatt tid til å hverken lage kort eller oppdatere bloggen! Men i dag har jeg hatt fri, så jeg tenkte at jeg kunne utnytte det til å få lagt ut de kortene  jeg laget for en stund siden og som jeg ikke har hatt tid til å legge ut.
Det eneste jeg har hatt tid til når det gjelder å lage kort er å installere Silhouette Studio på den nye laptopen min, så nå erjeg klar til å lage nye kort igjen!
Jeg har bestemt meg for å skrive blogpostene mine på norsk i tillegg til engelsk, til ære for venner og familie hjemme i Norge :)

No comments:

Post a Comment