Thursday 28 June 2012

Flowers/Blomster

This is a card I made today using the flowers I made from my left over scraps of paper (see previous post). I wasn't sure what to do with all the little flowers, so i decided to use them all together and make a field of flowers. I think it worked pretty well, and was quite easy to do - it just took a bit of time gluing all those flowers in place! Decorated with some bling and used more flowers as the sun.

Dette kortet laget jeg i dag og brukte blomstene jeg laget fra restepapir (se tidligere post). Jeg var ikke sikker på hva jeg skulle gjøre med alle de små blomstene, så jeg bestemte meg for å bruke alle sammen og lage en blomstereng. Jeg synes det fungerte ganske bra, og det var ganske enkelt - det tok bare litt tid å lime alle på plass! Dekorerte med perler og brukte flere blomster til sola.





No comments:

Post a Comment