Monday 25 June 2012

My workspace/mitt arbeidssted

Today I finally managed to get some time to tidy up the desk where I make my cards, and boy was it needed! I've now got everything where I want them, and its (fairly) tidy so I can find what I need :)
I took some photos and thought I would post them here so you can see what it looks like :)
As you can see from the pictures I haven't got a lot of space, as I'm having to use the guest bedroom for my card making space. My dream is to have my own little room one day! But for now i have to make do with what I've got, and it seems to be working ok :)


I dag fikk jeg endelig tid til å rydde litt på pulten min hvor jeg lager kortene mine, og det var på høy tid! Nå har jeg alt der jeg vil ha det, og det er relativt ryddig så jeg kan finne det jeg trenger :)
Jeg tok noen bilder og tenkte jeg kunne poste dem her så dere kan se hvordan det ser ut :)
Som du kan se fra bildene har jeg ikke så mye plass til rådighet, jeg bruker gjesterommet som arbeidsrom. Min drøm er å ha mitt eget lille arbeidsrom en dag! Men for nå må jeg ta til takke med det jeg har, og det ser ut som det fungerer ok :)






 Here is my new little paper holder, it is finally going to help me keep my small scraps of paper in order! Under is my green filing cabinet, where I keep card blanks, envelopes and single coloured paper.
Her er min lille nye papirholder, den skal hjelpe meg med å holde orden på alle de små papir restene!
Under er mitt grønne arkiveringsskap, der har jeg blanke kort, konvolutter og ensfarget papir.



This is my little bookshelf where I keep all the little bits and bobs. On the top and to the right is my paperstacks, to the left in the little basket are my ribbons, in the plastic drawers I keep my stamps, punches and inks.
Dette er min lille bokhylle hvor jeg har masse forskjellig. Til høyre har jeg forskjellig papir, til venstre i den lille kurven har jeg sløyfebånd, og i de små plastikkskuffene har jeg stampel, blekk og lignende.



In these folders I have more paper :)
I disse permene har jeg mer papir :)




Clever little drawers for small bits and bobs! I keep studs, little flowers, buttons and more here!
Smarte små bokser hvor jeg har masse småting. Har blant annet små blomster og knapper her!



This is where it all happens! I've got all my little tools, glue and other things that I use often close to hand.
Det er her det skjer! Jeg har alle mine redskaper, lim og andre ting jeg bruker ofte tett på.



My paper cutter, I could not do without!
Min papirskjærer, jeg kunne ikke være foruten!




I have started using the guest bed as my table for the Silhouette Cameo. I used to have it on my desk, but it was too much of a bother to connect and move my laptop between each time I wanted to use it. This way it is all ready to use when I need it, it is soooo much better! And not too much work tidying it away when we need to use the bed for guests either :)
 Jeg har begynt å bruke gjestesenga som bord for min SIlhouette Cameo. Jeg pleide å ha den på pulten, men det var for arbeidsomt å koble opp og flytte laptopen mellom hver gang jeg ville bruke den. Nå er den klar til å brukes når jeg trenger den, det er sååååååå mye bedre! Og det er lett å rydde det vekk når vi trenger å bruke senga til gjester heller :)

No comments:

Post a Comment