Tuesday 26 June 2012

Using scraps!/Bruke rester!

So today i received my new punches! There are 3 of them, and they have the same flower in 3 different sizes. My plan was to use them to get rid of some of the paper scraps I've got collected up.

I dag fikk jeg de nye blomsterstanser. Det er 3 av dem, og de har alle den samme blomsten i 3 forskjellige størrelser. Min plan var å bruke dem til å bli kvitt noen av de papirrestene jeg har liggende.


Here they are:
Her er de:



And they make this:
Og de gjør dette:



To this!:
Til dette!:




Decided to sort the sizes into separate boxes as the small flowers are really small. I need to think of something to make with them :)
Bestemte meg for å sortere dem i forskjellige bokser da de små blomstene er veldig små. Jeg må finne på noe å bruke dem til :)



And finally I made these! Ready to go on cards :)
Og til slutt ble de til disse! Klare til å brukes på kort :)



To decorate I used gems and liquid pearl
Til dekorasjon brukte jeg perler og 'flytende perle'


And there you have it! A nice and easy way to use up scraps! :)
Og det var det! En enkel og grei måte å bruke opp rester på! :)

No comments:

Post a Comment